Bloğumuzu Beğendiniz mi?

Ergenlik Sivilcelerine %100 Çözüm Elma Sirkesi

Öncelikle merhaba,
15 yaşından beri ergenlik sivilcelerini çekiyorum yapmadığım maske kullanmadığım ilaç kalmadı diyorsanız en son çare dediğim ''elma sirkesi'' beni bu dertten kurtarıyor...şuan 17 yaşındayım...sivilcelerinizi hiç takmayın evdeki aynaları saklayın. 2 haftada gözle görülür çok büyük bir sonuca vardım hatta arkadaşlarım bile şoke oldu beni öle görünce neyse lafı uzatmadan sizlere bilgileri verem ve deneyin
Not: İlaç olarak zoretanin, roaccutane, imex vs. gibi kremler sakın kullanmayın...sonradan çok pişman olursunuz.
Şimdi arkadaşlar; yüzümüzü güzelce yıkadıktan sonra kuruluyoruz fakat kupkuru olmayacak şekilde... daha sonra bir çay bardağının yarısının yarısı kadar su dolduruyoruz. ve bir çorba kaşığı elma sirkesi koyuyoruz içine pamuk veya peçete yardımıyla yüzümüze sürüyoruz. (kokuyu dert etmeyin sivilceden iyidir.) ve bunu 2 günde bir tekrarlayın cilt zarar görmesin diye (en azından ben 2 günde bir yapıyorum) ve sonuç alana dek kullanın sonucu aldıktan sonrada kullanın gerçekten işe yarıyor sirkenin ne zararı olacak ki? ve şunu sölemeliyim ki her gün en azından bir ''elma'' yiyiniz. kesinlikle buda çok önemli. 2-3 hafta sonra gelip burada yorumlarınızı yazınız. bende halen bu yöntemi kullanıyorum sizlerle paylaşacağım 5 hafta oldu. düzenle tekrarlarsanız kesin bir sonuca varacağınızı göreceksiniz.
not: ergenlik sivilceleri için hazırlandı. şiddetli akneler,sivilceler için (özel)doktora başvurunuz. kızarık küçük küçük ama çok sivilceniz var ise bu yöntem size ideal en azından denendi ;)

13 Yorum:

  1. saol arkideş..

    YanıtlaSil
  2. merhaba. öncelikle paylaştığın için teşekkür ediyorum. benim bir sorum olucaktı yüzümüzü sabun ya da jel dediğimiz yıkayıcılarla mı yıkayacağız yoksa sadece suyla mı?

    YanıtlaSil
  3. yorumlarınız için öncelikle teşekkürler.
    herhangi bir banyo sabunuyla elinizi güzelce yıkayın anlıyacağınız eliniz temiz olsun fakat sabunu yüzünüze sürmeyin elinizi yıkadıktan sonra yüzünüzü normal su ile yıkayınız.

    YanıtlaSil
  4. bu formül ne kadar zaman içerisinde etki eder bide göz altı torbalarını geçiren bi formülünüz var mı???

    YanıtlaSil
  5. bunu yaptıktan sonra yüzümüzde kaç dakika kalıcak?şimdiden tşkler

    YanıtlaSil
  6. bunları yaptıktan sonra yüzümüzde kaç dakika kalıcak? acaba şimdiden tşkler..

    YanıtlaSil
  7. evet bnde yapmaya başlıyorum ama kaç dakika bekletceğimi blmiyorum yardmcı olurmusunuz :(

    YanıtlaSil
  8. yüzümüzde kaç dakika bekleticez bu karışımı?

    YanıtlaSil
  9. Elma sirkesi formüllerine balda ekleyin diolar nasıl olursizce

    YanıtlaSil
  10. kaç dakika kalıcak

    YanıtlaSil
  11. peki yaptıktan sonra yıkıyormuyuz?

    YanıtlaSil

Yorumları lütfen yazıyı zenginleştirmek amaçlı kullanınız; okurların vaktinin değerli olduğunu unutmayınız.