Yaz aylarında su ihtiyacımız artıyor ve bunu doğal mineralli sularla karşılamamız gerekiyormuş. Şurda ufak bir yazı var bununla ilgili:http://www.facebook.com/photo.php?pid=293016&id=126331737386311&comments&ref=mf
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Yorumları lütfen yazıyı zenginleştirmek amaçlı kullanınız; okurların vaktinin değerli olduğunu unutmayınız.
Yaz aylarında su ihtiyacımız artıyor ve bunu doğal mineralli sularla karşılamamız gerekiyormuş. Şurda ufak bir yazı var bununla ilgili:
YanıtlaSilhttp://www.facebook.com/photo.php?pid=293016&id=126331737386311&comments&ref=mf
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
YanıtlaSilBu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
YanıtlaSil